wtorek, 17 lutego 2009

Rysunek mojej kochanej Nuli / Picture of my loved Nula



Dzisiaj dostałam wspaniały prezent w postaci rysunku mojej Nulci . Rysunek ten wykonała Ania Gerlach ( hodowla dogów niemieckich .VivaLaVida.).
Cóż mogę napisac, jedynie to, że łzy same poleciały mi po policzkach ze wzruszenia, a Tobie Aniu bardzo dziękuje za ten wyjątkowy prezen.Wszystkie wspaniałe i niezapomniane dni w towarzystwie Nulci można zobaczyc w galerii na naszej stronie ( http://minori-ad-majus.danpol.net) . Była to wyjątkowa dożyca w moim życiu... taj jak i Bora vel Bunia ( Babette Modry Efekt). Poniżej kilka zdjęc jak to było jeszcze niespełna 3 lata temu.

Today I got the wonderful present - a picture of my Nula . Mrs Anna Gerlach is the author of this picture (kennel of Great Danes VivaLaVida.).What can I wrote.. only the fact that tears ran down my cheeks from emotion.Anna thank you very much for this exceptional present. Wonderful and unforgettable days with the Nulca company you can see in the gallery on our web side (http://minori-ad-majus.danpol.net). She was an exceptional great dane in my life... as well as the Bora alias Bunia (Babette Modry Efekt). Below a few of photos - as it it was less than 3 years ago...

Nula i ja / Nula and I

Bora, Nula, Whisky









Brak komentarzy:

13 -letnia ORIGAMI Minori ad Majus

 Na filmiku babcia "Ori" ORIGAMI Minori ad Majus, kopiąca dołki ;-) te zapędy ma po tatusiu Edwardzie (Nevedith Ofa Ozone)