niedziela, 22 marca 2009

CACIB Katowice 21-22-03.2009

Edward (Nevedith Ofa Ozone ) - Klasa Championów :doskonały 4 / Champion Class - excellent 4



Yumka ( MIYU Minori ad Majus ) - Klasa pośrednia : doskonała. 2 / class intermediate note: excellent 2 - Gratulacje do Karoliny!




Dzisiaj napisze przewrotnie,że na tej wystawie najlepiej wypadłam ja ;) - powyżej moje zdjęcie z soboty, za które dziekuje "Eve". Z sentymentem spędziłam pare godzin przy ringu dogów niemieckich.

w niedziele mój pies wypadł zdecydowanie gorzej :).

Zdjęcia ( whippety i dogi niemieckie) / photos (whippets and great dane )

CACIB Katowice 2009







Brak komentarzy:

13 -letnia ORIGAMI Minori ad Majus

 Na filmiku babcia "Ori" ORIGAMI Minori ad Majus, kopiąca dołki ;-) te zapędy ma po tatusiu Edwardzie (Nevedith Ofa Ozone)