poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Weekend na seminarium Best in Show

Na nauce i zabawie ja i Gryzka ( MAI Minori ad Majus) spędzałyśmy upalny weekend :).
Gościłyśmy w Agrozagrodzie w Biskupicach u Agaty :)na seminarium pt. "Best in Show"
Wiele wyniosłam z tych zajęć,a i mile zostałam zaskoczona przez Gryzię . Gryzka okazała się bardzo zdolna jeżeli chodzi o ćwiczenia z klikierem... w mig łapała o co chodzi i sprawiało to dużo frajdy zarówno jej jak i mi.
Postanowiłam,że skoro tak ją to bawi to jesień spędzimy na klikierowym szkoleniu w "Wesołej łapce"
Zdjęć z zajęć nie posiadam, ale za to kilka fotek z tego co robiła Gryzia po zajęciach i owszem.








galeria / gallery
seminarium Best in Show

2 komentarze:

ruda kredka pisze...

a dzieciaczki Gryzki są na pewno dumne z tak zdolnej mamusi ;D

Duśka pisze...

świetny piesek ; p
Zapraszam do siebie: http://clothes-for-teens.blogspot.com/ Konkurs !!!

13 -letnia ORIGAMI Minori ad Majus

 Na filmiku babcia "Ori" ORIGAMI Minori ad Majus, kopiąca dołki ;-) te zapędy ma po tatusiu Edwardzie (Nevedith Ofa Ozone)