czwartek, 16 lutego 2012

Synowie Yumi w wieku 10 tygodni / Yumi sons at 10 weeks old

Tak prezentują sie w wieku 10 tygodni synowie MIYU Minori ad Majus "Yumi".
Czekają na swoich kochających wlaścicieli w hodowli Slim Extreme.

Puppies available in the kennel Slim Extreme (parents:Ch.Pl I WILL FOLLOW Slim Extreme x MIYU Minori ad Majus)


Mój faworyt

WITH OR WITHOUT YOU Slim Extreme

to co kocham najbardziej ( pręgus)
WHEN I LOOK AT THE WORLD Slim Extreme

WALK ON Slim Extreme


WAR Slim Extreme

WHEN LOVES COME TO TOWN Slim Extreme

WHO IS GONNA RIDE YOUR WILD HORSES Slim Extreme

1 komentarz:

klara... pisze...

ale piękności:) a ostatni to ma głowkę jak ja tylko ja nie jestem whippetem ale uchartem:) czasem ewa z grzegorzem mówią, że kiedyś może będę mieć taką siostrzyczkę albo braciszka... a ich mama na niektórych zdjęciach to jak moja siostra wygląda:) pozdrawiam serdecznie psiaki i ich ludzi i życzę szczęścia i cudownych domków. klara

13 -letnia ORIGAMI Minori ad Majus

 Na filmiku babcia "Ori" ORIGAMI Minori ad Majus, kopiąca dołki ;-) te zapędy ma po tatusiu Edwardzie (Nevedith Ofa Ozone)