niedziela, 26 lutego 2012

Tamisia

Portreciki Tamisi :-)


4 komentarze:

Stefanie pisze...

She is beautiful in every single way...

Minori ad Majus pisze...

Stefanie,
Yes she is beautiful ... and has a wonderful character

klara... pisze...

ślicznotka:) ciekawe czy tak samo trudno Cię fotografować jak mnie. jak tylko grzegorz się schyli z aparatem to ja pędzę z nadzieją, że tym razem da mi się nim pobawić ale czasem, żeby było mu miło pozuję grzecznie

pozdrawiam Wszystkich

Minori ad Majus pisze...

Droga Klaro,
moja pani od małego robiła mi tysiace zdjęć, więc teraz jestem już można powiedzieć profesjonalną "modelką" ;-).Czasem jestem szybsza od migawki aparatu, ale tylko czasem...
Pozdrawiamy

13 -letnia ORIGAMI Minori ad Majus

 Na filmiku babcia "Ori" ORIGAMI Minori ad Majus, kopiąca dołki ;-) te zapędy ma po tatusiu Edwardzie (Nevedith Ofa Ozone)