niedziela, 10 czerwca 2012

10.06.2012 r. CWC Racibórz

Dzisiaj na Krajowej Wystawie Psów Rasowych w Raciborzu, sędzia W.Boryczko:

-O'ZEN Minori ad Majus "Zenio", wł. A. Musiał -klasa młodzieży , ocena dosk.1 , Zwycięstwo Młodzieży :)

- OTAMI Minori ad Majus "Tamisia" , wł. Minori ad Majus - klasa młodzieży, ocena dosk.1, Zwycięstwo Młodzieży,Najlepszy Junior.

Gratulacje dla Oli i Zenia !!!

Cóż obstawiałam,że porównanie z Tamisią wygra Zenio, ale wyroki sędziowskie są niezbadane ;-)
Przy okazji napisze, iż jestem dumna z zachowania Tamisi na wystawie i tego jak się zaprezentowała na ringu. Mój "maluszek" nie przestaje mnie zaskakiwać ;-)))


Today at National Dog Show in Racibórz, judge W. Boryczko:

O'ZEN Minori ad Majus "Zenio", owner A. Musiał -junior class , Ex1, Junior Winner :)

- OTAMI Minori ad Majus "Tamisia" ,owner Minori ad Majus - junior class- Ex1, Junior Winner, BOB Junior!

Congrats Ola & Zenio!!!

Zdjęć z wystawy nie mam...może Kasia coś nam prześle...i przesłała :)
Poniżej zdjęcia Kasi Matusik






















Mamy troszkę zdjęć ze spaceru brzegiem Odry, który odbyliśmy wspólnie z Olą, Tomkiem,Zeniem i Tytusem po wystawie .
























2 komentarze:

ruda kredka pisze...

podwójne gratki! ;D
no, to teraz Tamiśka i Zenonek obowiązkowo w Ustorniu! :)

Minori ad Majus pisze...

Alu Tamisia raczej do Ustronia nie pojedzie...mam nadzieje,że Zenio tak :-)

13 -letnia ORIGAMI Minori ad Majus

 Na filmiku babcia "Ori" ORIGAMI Minori ad Majus, kopiąca dołki ;-) te zapędy ma po tatusiu Edwardzie (Nevedith Ofa Ozone)