wtorek, 19 lutego 2013

śnieżny spacer

Dzisiaj odwiedziła nas Aicja z "Ori" ORIGAMI Minori ad Majus.
Było bardzo miło ( moje whippety dostały od Alicji śliczne obroże- DZIĘKUJEMY)...i odbyło sie spotkanie rodzinne rodzieństwa "O".
Na spacerze w ten zimy, snieżyn i wietrzny dzień pojawili się :)
- Zenio ( O'ZEN Minori ad Majus) i Tytus (....Slim Extreme) z Olką ,
- Odzia ( ODA minori ad Majus) z Olką,
- Ori (ORIGAMI Minori ad Majus) z Alicją
- ja, Whiskacz i Gryzka :).
Tamisia ( OTAMI Minori ad Majus) pauzowała z przyczyn zdrowotnych...

Poniżej fotorelacja




cała galeria tutaj:
19 lutego 2013-spacer :Zenio, Odzia, Ori, Tytus, Whisky i Gryzia

5 komentarzy:

ruda kredka pisze...

jakie świetne zdjęcia (pierwsze genialne - ja nigdy takiego nie umiem uchwycić)! :)
a ja dziękuję za prezent urodzinowy :D i czekam na zdjęcia w obróżkach! ;)
było baardzo miło. :)

Olka pisze...

Marysiu zdjęcia świetne :D było bardzo miło :) dziękujemy! mogę sobie kilka zdjęć ukraść do nas? ;)

Minori ad Majus pisze...

Mi też było b. milo :) Kradnij!

Unknown pisze...

Widać, że spacer udany :)

Fajne macie ubranka, zebra najlepsza!

Minori ad Majus pisze...

Aga L spacer bardzo udany, a ubranka szyje Ola Zeniowa :)tutaj namiary na Olkę :http://whippeci.blogspot.com/
Pozdrawiamy

13 -letnia ORIGAMI Minori ad Majus

 Na filmiku babcia "Ori" ORIGAMI Minori ad Majus, kopiąca dołki ;-) te zapędy ma po tatusiu Edwardzie (Nevedith Ofa Ozone)