poniedziałek, 20 maja 2013

Nowe identyfikatory i nowe spanko

Dzisiaj dostałam zamówione w zeszłym tygodniu identyfikatory dla "Gryzi" i "Tamisi".
Obie moje dziewczyny są mistrzyniami w gubieniu identyfikatorów...teraz dostały mocne , porządne, na grubym kółku. Identyfikatory maja ze swoją podobizną ;-)



a w sobotę moje whippety dostały pierwszy uszyty przez Olkę ( A. Musiał http://bzikowanie.blogspot.com/)- śpiworek psi :). Oczywiście zachachmęciła go od razu "Gryzia", która śpi na , pod i w nim :). Polecamy wszystkie cudeńka szyte przez Olę.



4 komentarze:

Ola pisze...

Suuuuper :)

Popo pisze...

Świetne : )
Można gdzieś takie zamówić ?

Minori ad Majus pisze...

Popo ja zamówiłam na allegro :)

ruda kredka pisze...

fajowe :D

13 -letnia ORIGAMI Minori ad Majus

 Na filmiku babcia "Ori" ORIGAMI Minori ad Majus, kopiąca dołki ;-) te zapędy ma po tatusiu Edwardzie (Nevedith Ofa Ozone)